Ensam idag

Mina "Rats" jobbade lunch idag så jag fick träna alldeles ensam. Men det gick ju bra det också.  Lite svårt kanske att peppa sig själv det där lilla extra.

Körde rygg och mage! Rygg gillar jag som fan att köra så det är alltid kul, mage mindre roligt men den behöver få sig en omgång flera gånger i veckan.
Om jag spänner den ser den hyffsad ut men helt avslappnad; Jaaa ni ser ju själv!! LOOKS LIKE CRAP..

Kul i alla fall att slänga in lite bilder så förhoppningsvis ser vi resultat om några månader..

Spänd


Avslappnad

NO SIXPACK, ONLY A MEATLOAF ;)


På återseende! /Agnes


Kommentarer
Postat av: bjorne

Jäklar va du har kämpat men bli inte för smal bara,tycker du va vacker som du såg ut när jag var i Sundsvall.

2010-08-20 @ 21:37:15
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0