Min rygg

 
3o juni 2010                                        14 augusti 2010


 
3o juni 2010                                        14 augusti 2010

Ser fan ingen skillnad.. kanske till nästa gång har det hänt nått. Till mitt försvar får jag säga att jag var hemma på semester i 4 veckor och då tränade jag inget alls på en hel månad.
Nästa gång jag lägger in bilder kanske det syns nån skillnad.

Nä nu måste jag sova för tidigt imorgon ringer pappa och väcker mig så jag kommer iväg. Åker hem i helgen och åker lite motorcykel.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svårt att se skillnad själv, när jag kikar på mina egna bilder så ser jag heller någon som helst skillnad fastän det syns på både vågen och måtten.

Jag lovar, det syns på dina bilder :)

2010-08-14 @ 17:41:32
URL: http://www.cageman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0