Presentation

Namn: Agnes Källgren
Ålder: 25 år
Civilstånd: Singel
Intressen: Förutom att träna gillar jag att umgås med vänner, fota, tattoos och film
Favorit protein: -
Bästa muskelgrupp:
Axlar
Sämsta muskelgrupp: Ben och mage

Mitt motto: Planera för framtiden, men lev i nuet!




 Namn: Dan Fortier
 Ålder: 36 år
 Civilstånd: Singel
 Intressen: Träna hårt, skriva musik, laga mat och hänga med kompisar
 Favorit protein: Hel grillad kyckling eller Gaspari Nutrition/MyoFusion
 Bästa muskelgrupp: Axlar/Triceps
 Sämsta muskelgrupp: Sämst just nu är vader

 Mitt motto: If it does'int kill you it will make you stronger





Namn:
Krille Bergström
Ålder: 23 år
Civilstånd: Singel
Intressen: Träning, musik, mat och film
Favorit protein:
Bästa muskelgrupp:
Bröst
Sämsta muskelgrupp: Rygg och mage

Mitt motto: If you don't live for something, You'll die for nothing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0