The Road

Tänkte skriva lite om min diet ja körde med för att gå ner i vikt.Jag vägde 94 kg när ja började täna/banta nu ligger ja mellan 75-80 Tappade ca 10 kg på 2-3 månader genom att nästan bara äta tonfiks, kycklingsallad och fatburner. Gick till och från jobbet varje dag ca 40 min totalt sen minst 45 min gåband på gymet 5-6 gånger i veckan. När ja kom ner till ca 82 kg så gick det som inte att gå ner nå mer spelade ingen roll hur mycke jag gick varje dag eller vad ja åt stod bara still så då gick ja över till att bara köra muskler i princip.Så nu ha ja tränat i ca 1,5 år sakta men säker på väg upp =) Min mat nu består av mycke protin så som kyckling och kött, tar också protinpulver 1-2 gånger om dagen. Äter kolhydrater innan och efter träning före träning blir det oftast gröt och ägg efter blir det kyckling och ris. Så kommer nog min kost se ut hela vintern fast i större mängder så att ja kan gå upp i vikt och landa på ca 85-90kg.I början av mars kommer ja börja ta bort kolhydraterna och nästan bara äta proteinrika måltider och köra hårt i 2 månader på det så får vi se vad resultatet blir.Det kommer bli en lång och hård vinter men det kommer att bli kul som fan  
Ha det bra /Krille                      


Kommentarer
Postat av: danny

you're gonna fuckin do it man and you are going to be a success!

2010-08-20 @ 02:21:25
Postat av: krille

Tackar =) nu gäller det bara att äta.

Har fan käkat lite den här veckan :/

2010-08-20 @ 07:10:34
URL: http://gymrats.blogg.se/
Postat av: danny

alla pusselbitarna kommer ihop så småningom, you're doing great man!

2010-08-20 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0