Bröst/Bic (Agnes)

Sovde ut idag, riktigt trött efter Silja Line resan men hur som helst så masade jag iväg mig till Ego. Kanske inte det mest ultimata att jag in åt nått innan men passet gick bra.
Körde lite tyngre idag och mindre reps.. man måste ju testa på det också!

Bröstövningarna:




Bicövningar:






Imorrn ska det tränas igen men efter jobbet. Brukar vara rätt mycket folk så jag hoppas på kunna träna som jag tänkt men man vet aldrig, kan vara så att man måste kasta om.

Dagens vikt skulle ni ha fått men jag vet inte om jag vågar väga mig efter helgens party och goa mat...jaja nu blir det lite Die Hard med Bruce och sen sova.
Lunchpasset imorrn:)

Sov gott..
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0