Proppat med folk på Ego

Shit va folk det var idag på gymmet! Ego har gratisvecka för att försöka locka till sig nya kunder. Inte ett träningsredskap var ledig.
Jobbigt att träna när man måste vänta på grejer och lägga om sin träningen en massa bara för att få ihop ett pass.
Istället för axlar/vader blev det idag axlar/triceps och lite mage. Kände mig hyffsat stark idag, kanske för att jag åt spenat till lunch!;) Haha
Kände mig lite som denna gamla goa gubbe=)


Jag tränade med Radek idag, han kom alldeles lägligt in på jobbet när jag stämplade ut...
På gymmet träffade jag också Lill Dan som jag brukar kalla honom.. bara för att jag redan har en Stor Dan;)
Nu snart så sticker två av tre RATS till Usa för en efterlängtad semester vilket förmodligen kommer innebära att jag få träna en hel del själv framöver.

Hoppas att jag finner motivationen och lusten att släpa mig iväg till gymmet så ofta jag bara kan.
Kommer bli en hel del jobb de kommande dagarna så jag kan varken lova träning eller bloggning men jag ska göra mitt bästa!

Nu har jag precis käkat lite grillad kyckling, nu blir det sängen och nån bra rulle.

Over and out /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0