Ingen ordning

Det har varit väldigt dåligt med träning på slutet. Hela december kunde jag inte träna för julbordet på jobbet tog upp all min (Agnes) tid, men nu hoppas jag att jag kan komma tillbaka till samma form och träning igen.
Därför tänkte jag att det var dags att ta upp bloggen igen.

Så det blir lite ordning och reda. Sen sist så har det hänt en del. Krille och Dan har bytt jobb.. och jag fick en annan chef och kollega.
Chefen har också köpt ett gymkort så vi tränar ibland..

Nu när vi tränar olika tider så skulle det vara kul om grabbarna skrev nån gång också, jag ska pusha dom till det.
Dags att sova för gymmet väntar på mig och Krille imorrn bitti!

Då ska vi mosa axlar och rygg! SWEET!
Håll utkik för snart kommer bilder, filmer, vikt och en massa annat;)

Natti natti/A

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är ju tur att du berättar annars skulle det väl inte bli nå´t... :D

2011-01-15 @ 17:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0