En helt sömnlös natt

Passande natt att inte kunna somna. Jag som skall jobba en härlig långpanna idag. Stämplar in klockan åtta och hem får jag åka klockan elva ikväll;)
Undra vad det beror på då?

Lite bekymmrad kanske.. legat och tänk på en massa i natt. Eller så kanske det beror på monsterkaffet som jag gjorde vid åtta!? Det var ju lite starkt, haha!

Hur som helst så kommer jag att vara aptrött ikväll men då kommer jag förhoppningsvis att somna i alla fall.

Morgonvikten stod på 61,5 kg, hyffsat! Mindre hyffsat är att jag inte tränat på ett par dagar nu och i veckan blir det nog bara 3 pass sen drar jag hemåt mot Örnsköldsvik.
Nä nu ska jag käka frulle och sedan ner mot jobbet! Wiiihooo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0