Workout

Jag och Krille tränade idag.. jag måste passa på att tacka Krille för allt slit han utsätter sig för att få med mig på gymmet när jag är för lat och har dålig motivation.
Han väcker mig, flera gånger och puschar mig till att följa när jag egentligen bara vill stanna hemma. Men jag är alltid så nöjd efter att jag vart där.

Så TACK Krille för att du motiverar mig:)

I alla fall så blev det rygg och biceps idag för vår del. Mycket bra pass och fy va trött jag var när vi körde biceps. Imorgon jobbar jag lunch och sen tror jag banne mig att det blir en promenad ute om vädret håller i sig och kanske axlar + mage hemma.
Inge kul att gymma själv vid 16 tiden på Ego. Känner mig bara ensam och uttittad bland alla dessa människor. Plus att som tjej träna där vid fria vikterna med en massa stooooora killar känns jobbigt! Så det blir hemmaträning;)

Nu måste jag sova om jag ska hinna vila nått för lunchen väntar på mig imorgon. Börjar jobba om 7h och 40 minuter:P
God natt!

www.agneskallgren.blogg.se/blondinagnesslimashell där berättar jag mer om min privata dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0